Direktlänk till inlägg 15 mars 2007

Planer inför helgen

Av Qin Forest - 15 mars 2007 15:49

Denna helgen blir den sista som jag får frossa och äta "vad jag vill" på 4 veckor så det blir en helg i frosseriets tecken :-) Jag har köpt en bok om den gyllene treenigheten när det gäller god hälsomat! Den är full av gooooda recept på GI-mat, stenåldersmat och Atkinsdiet-mat. Den ska jag lusläsa och förlusta mig i matosets förföriska ångor. Gud, vad jag är hungrig! Får nog hem och äta nu innan jag svälter mej (i förtid). Kram så länge. Hej svejs

 
 
Bagarn

Bagarn

15 mars 2007 17:33

Hejsan (det var jag som ocksâ fastade o bloggade), lâter som att du gâr in helhjärtat! Grymt bra, tror att du kommer att fixa det fint. Jag tyckte det var roligt att bli sâ "uppslukad", att man liksom frân morgon till kväll var inne i det.. Konstigast var att trappa ner... Det tog typ en dag sâ var jag inne i mina kassa vanor igen... Jaja...
LYCKA TILL!!!

http://www.elismattias.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Qin Forest - 29 mars 2007 11:27

Det blev från måndagen bara värre och värre. På tidagen efter jobbet när jag bredde en macka till min dotter så brast det alldeles för mig. MÅSTE HA! Det var inte det att att jag var utsvulten eller direkt hungrig utan bara sugen . Gjorde mig en ta...

Av Qin Forest - 25 mars 2007 21:05

Energin är fortfarande på topp men jag börjar verkligen tröttna på att fasta. Tvingar mig själv att fokusera och att inte falla för frestelsen. Det hade kanske varit lättare om jag slapp bre mackor och göra mat till Ida. Kanske blir det lättare imo...

Av Qin Forest - 24 mars 2007 22:05

Idag klev jag upp 5:30 och kunde knappt bärga mig att sätta igång med nått. Vad som helst! Jag började med att tända eld i spisen. Det var lite kyligt på morgonkulan. Jag drack mitt frukostte framför brasan. Sen tömde jag skuffen på bilen på ved och ...

Av Qin Forest - 24 mars 2007 07:57

Efter konsultation från "hon i hälsokosten" Så speedar jag nu upp fastan en aning. Jag har, enligt henne, redan fastat i en vecka. Att äta bara frukt och grönsaker, försaka socker, salt, kaffe och andra gifter är tydligen att fasta. Kallas för mjuk...

Av Qin Forest - 23 mars 2007 22:00

Övervunna frestelser 1. 9:30 Fikagrupp i korridoren gräddar wofflor. Den doften!.. Ahhh. Nästan som ett halvt. Att inte få äta!.. Grr. Fy, det var det värsta! 2. 11:30 Lunchen tog jag en långpromenad och undvek på så sätt matsalens och fikarummens ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards