Alla inlägg den 19 mars 2007

Av Qin Forest - 19 mars 2007 14:02

Jah det är så det blir. Nu vet jag det. Försöker igen då. Här är länken till Helhetsdoktorn som har en del "matnyttigt" angående fasta

Av Qin Forest - 19 mars 2007 13:57

Tänkte försöka länka till ett par ställen som jag har haft/kommer ha nytta av nu när jag ska börja fasta. Oj, jag undrar hur detta blir. Jag e ju inte så haj på data och sånt... Ja, ja. Jag provar och ser vad som händer...

Av Qin Forest - 19 mars 2007 11:59

Nja. riktigt mätt hade jag väl blivit om jag hade fyllt tallriken igen men det ville jag ju inte. Bara grönfoder till lunch och det är egentligen inte någon större skillnad från förut. Jag brukade äta salladsbuffen då oxå men nu utesluter jag ju ägg och allt som kan innehålla mejeriprodukter och socker och salt osv. Gjorde misstaget att strö över jordnötter över maten. De var ju saltade. Himelskt goda men jag vill ju inte få i mig nått salt... Blev, som sagt, inte mätt av lunchen. Får ta lite mer i morgon. Men i kväll ska jag göra grönsakssoppa! Jag drägglar redan. Måste förbi affären och inhandla lite soppfrukter. Selleri, palsternacka och lite annat smått och gott. Har potatis, morötter och lök hemma. Borde förbi hälsokosten och köpa buljong (utan salt) oxå... Det går ingen nöd på mig. Känner att mättnadskänslan kommer lite nu, faktiskt. Det verkar som om mättnadskänslan blev lite fördröjd idag. Konstigt! Är det så när man lever på råkost? eller är det bara för att jag har lite panikkänslor angående det här med fastan? Jag tänker på mat hela tiden och det är bara 1:a dagen. Jag har inte ens börjat fasta på riktigt ännu och jag känner mig redan lite nervös för detta nya, stora i mitt liv.

Te

Av Qin Forest - 19 mars 2007 08:16

Inget kaffe idag och bara frukt och yogurt till frukost. Gott och frächt. Men jag saknar kaffet lite...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards